Skolfoto

Hej på er! Vad har ni för planer för dagen/kvällen/natten? Mina är väl, i stort sett, att välja kläder, sminka mig och fixa frisyren till det bättre. Just nu är den bara ruffsig och jobbig, tack vara en busstur med Rasmus. Efter dessa tre got-to-does blir det till att knäppa en Redbull (jag är lika trött idag som alla tidigare dagar denna veckan) och sätta sig på första bästa buss till Skärhamn. Ska bara få tag på Jenny först. Galen brud med ljudlöst på mobilen = ingen bra kombinitaion.

Skoldagen har varit helt OK med tanke på att vi bara tog skolfoto, åt pankakor, hade dataprov och gick hem. Knappast någonting att klaga på, am I right? ;-)
Dataprovet gick mycket bättre än förväntat och jag hoppas få en hög poäng i ämnet. För, som sagt, vilken 16-åring har failat på ett sådant prov these days? Visserligen hade en hel klass fått IG i ämnet förra året - men dem var väl ett stort undantag..
Skolfotot då? Jo, gick väl sådär lagom bra. Brukar aldrig vara nöjd efter att jag tagit fotot, speciellt inte efter en insident förra året. Long story short: Patrik kittla mig medans ett av tre kort togs, självklart valde fotografen just kittle-kortet = min framtid förstört för alltid. Typ.
Själva 'tänk-om-skolfotot-blev-världens-epic-fail-nervositeten' brukar släppa samma dag som katalogen kommer. Dock blir väl inte det föräns i december, har jag hört, vilket betyder sleepless för mig de näsmaste månaderna.

     
The look of today. Den urtjursiga tröjan, 
som jag för övrigt har lånat utav min syster,
får ni se mer utav imorgon.
 


Någon är på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0