Eftterrätt? Nejtack

Nu är jag hemma från affären, men jag fick bara med mig dill och läkerol. Kände att en efterrätt faktiskt inte var nödvändigt. Speciellt inte vad som hände igår när jag, Moa och Axel var i stan (för det var där jag spenderade gårdagen, fick med mig ett par byxer hem - dock behöver jag ett par till. snarast möjligt). Vi stod inne på Weekday då vi hör en tjej säga till sin kompis i provrummet: Passar dom?
Kompis i provrummet: Jaa, men jag skulle nog kunna tränga på mig ett par 24er.
Detta betyder alltså att hon hade storlek 25 i byxer. I midjan. So what, kanske ni tänker. Men jag, som har 28-29 i midjan, tänker absolut inte så. Absolut inte. Istället tänker jag att jag ska sluta äta godis, dricka dricka och även hoppa över efterrätter. Så, därför mina kära vänner, blir det ingen efterrätt för varken mig eller mamma idag. XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag måste säga ifrån någon gång.

Det känns löjligt att du behöver känna dig påverkad av vad dessa sa! Det värsta som finns är komplextjejer. Alla har sina egna, ofc, men det här är bara överdrift och det är stört att du tar åt dig av det eftersom du ÄR smal. Och det säger jag inte för att du är min vän utan för att jag menar det! Ät sunt och må bra istället. Livet är alldeles för kort för att spenderas med sådana tankar och ångest. Du är så inte värd det! Puss på dig. Du är bra :)

2009-10-29 @ 15:43:55
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0