Botten / toppen

Hallå där! Det var ett tag sen nu, hörrni ;-) Men jag skrev ju faktiskt häromsistens att jag inte skulle blogga föräns till helgen - so don't say that you didn't know it. Eller nått. Men jaja, jag kunde såklart inte hålla mig ifrån att bara skriva ett litet, litet inlägg om veckans ''bottennapp'' och ''toppennapp''. Två ord som min föredetta lärare använde under Livskunskapen och nu när jag har kännt mig lite sentimental hela veckan tyckte jag att det var dax för dem igen! Anyway, here they comes:
TOPPENNAPP:
 Sminkbortagning = ren och fräch hud. Såå ett måste!

BOTTENNAPP: Bussar. Återigen bussar. Igår tog jag på tog fel buss och fick nästintill panik för jag trodde att jag skulle få sitta på bussen i två timmar. Eller i värsta fall stanna i Kållekärr. Men det gick för sig och jag fick bytt buss efter många om och men. Tur nog.

Men nu ska jag göra mig iordning för att gå på Core med min syster. För justde! En gymkort har jag införskaffat också. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0