En vanlig j*vla muffins, hade dom det?

''Nej, för dom hade bara mackor med pastej och en liten svettig fralla med fisk och remoulad.''
Det jag vill säga är att de tyvärr inte blev några muffins förut då vi inte hade florsocker hemma = ingen glasyr = vem vill äta muffins då liksom?! = inte jag! Så jag pluggade istället. Och OJ, vad jag pluggade! Är klar med Geografin nu och jag dör snart - vad tråkigt det är! Så jag tyckte absolut att jag avr värd en paus nu innan jag fortsätter med dendär obegripliga Samhällskunskapen. Plus att jag var lite sugen på Farmville och Resturant City - mitt nya favoritspel på Facebook!

Todays song (och nej, det är inte Muffins med Björn Rosenström, trots att jag har varit väldigt inne på den i de senaste två inläggen):

Kommentarer
Postat av: Jessica

blir alldeles för trött på detta pluggnade :(

2009-09-20 @ 19:46:40
URL: http://jessicaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0