Foodilicious

Hejhej på  er där ute i blåsten! Eller ja, regnet också, för den delen.. Hur har ni det?

Jag kom nyss hem ifrån skolan. Slutade egentligen 13:30 idag, men då det inte gick någon buss föräns 14:27 så åkte jag, Erika, Jenny och Frida in till torget och köpte bullar. Jag fick även med mig hörsnäckor och tre par örhängen hem. Mycket lyckade köp, måste jag erkänna!
kan även berätta att idag så var det fiskbullar i solan (skolans fiskbullar = inga hit) så jag och Frida gick och köpte oss varsin 90 grams hamburgare i badhuscafeeterian som finns några meter ifrån skolan. Och shit, va gott de va! värt sina trettioåtta riksdaler.
Nu tänkte jag dock äta igen. Tacopaj och äpplepaj serveras och jag gillar't! Någonting som jag gillar ännu mer är att vara ensam hemma. Riktigt gött efter en jobbig dag i skolan. Sedan är det tyvärr läxorna som kallar. Och kanske en och annan body pump om syster K tillåter. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0