Good mornin' to you, you 'nd you

God morgon! Vad har ni för er såhär tidigt? Skulle gissa att en del av er är i skolan, men tack och lov inte jag! Sovmorgon är ju trots allt the shit! Har just tryckt i mig två rostade mackor och funderar starkt på att ta en till innan jag går upp och gör iordning mig. Bussen går vid nio, framme vid tio och då har jag matte med vikarie-Johan. En kille som jag hade mycket starka ogillar-känslor för för ca. två veckor sedan, men numera diggar jag killen stenhårt! Det var helt enkelt så att vi inte kom någe vidare bra överens i slutet av lektionen; jag ägde han och sedan ägde han mig rätt så rejält om man säger så. Men i onsdags då vi hade han som vikarie också verkade allt glömt och förlåtet, så det gillas.
Men men, nog om det. Mina planer för idag då? Slutar ett, hoppar på bussen och chillar lite med alla goa skärhamnare, klädesholmare m.m. som jag bara kan göra på fredagarna, då vi annars inte åker samma buss. Sedan så hoppas jag av vid ICA går in och handlar där med min lilla mamma inför helgens söndagsmiddag. Och där slutar nog mina planer för denna dag. Hur ser eran dag ut? Dela med er utav kvällen, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0