Helg-update

God dag! Hur är det med er där ute, i regnet, tror jag närmare bestämt?

Tänkte bara blogga lite snabbt nu, eftersom jag har läxa att göra, men eftersom datorn har stått på off nästintill hela helgen för min del så kände jag att nu var det dags!
I fredags skulle jag ju gått på Håkan men då det inte lockade mig sådär överdrivet mycket så åkte jag bara med Moa och Nina in till stan, käkade på Paprika, kollade i en affär eller två och satte mig på bussen hem igen. Plingade på stopp gjorde jag utanför mammas jobb, satt där en halvtimma sisådär innan jag drog hem till Emelie Broman. Kvällen ballade ur och jag ångrar att jag inte stannade i Göteborg hos Håkan - but that's all information you get, guys!
Så igår tittade jag på film: He's just not that into you eller som den heter på svenska ''Dumpa honom!''. Det skulle kunna vara den ärligaste, bästa, romantiskaste filmen som någonsin gjort! sevärd!



Och idag så skall jag ju göra klart mina läxor och Body Pumpa sedan, förhoppningsvis med min syster. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0