Monday dosn't even start, it's friday I'm in love

God eftermiddag där ute i solen! Hur har eran dag varit? Min har varit precis som alltid : boooring! Plus att allas vår älskade svenskalärare Sune är i england med nån klass hela veckan, så det är lite b. På hans svenskalektion idag hade vi nämligen nått så tråkigt som betygsinformation. Alltså jag blir ju stressad så fort dom nämnder det bara. Och när dom säger att om man går Samhällsprogramet så skall man absolut inte vara nöjd med ett G, då känner jag änna att detta kanske inte är min grej.
Och på torsdag så skall vi gå en mil - det är ju inte heller min grej!?
Någonting som dock är min grej är att imorse så tog jag samma buss som Lisa till skolan, och det var verlkligen ett tag sedan jag träffade den tösen, så det var bara kul :-D Ännu roligare var att hon nämde sådär i förbigående att hon läst min blogg, och att jag nu i eftermiddags fick lite cred av Rodi (ifrån min gamla klass) att den var kul att läsa var ju som grädde på moset. I like!

Men för att få in lite blogg-prat i detta inlägg så tänkte jag berätta upplägget av mina kategorier. 'Hits music only' skall bort och istället lägger jag alla musik-inläggen inläggen på 'Allmänt' som numera har bytt namn till 'The fabulous life of Linnéa'. Invecklat? Ja! Lite småtufft? Ohja!

Nu mina vänner skall jag dock gå, läxorna kallar. Inte kul! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0