Om du har ett äpple vill du dela det med mig?

God eftermiddag på er! Hur är det med er nu för tiden, fresten? Själv är det bara bra, men jag blir så himla trött på skolan. Eller av skolan. Fast egentligen är det nog båda. Som idag typ, först hade vi vikarie i engelska (dock var detta den enda lektionen som jag faktikst har lärt mig någon engelska på, men det behöver vi ju inte prata högt om). Anyway, den timmen hade jag kunnat få som sovmorgon och tagit en senase buss. Sen hade vi svenskalektion med allas vår älskade Sune, lunch, och återigen en lektion, denna gång samhällskunskap, med vikarie. Man. Orkar. Ju. Bara. Inte.
Någonting som irriterade mig ännu mer idag var att jag hade med mig ett äpple till skolan, för då jag alltid lyckas bli så himla hungrig så det var ju käckt, tänkte jag. Men icke! På lunchrasten hade jag nämligen suttit ute en stund så när jag sedan skulle ta min kam för att göra håret sådär mjukt och gött igen och stack ner handen i väskan upptäcker jag nått vått. Men det var inte bara vått, utan kladdigt också! Åhnej, tänkte jag, nu har min parfymflaska gått sönder och min iPod är helt förstörd. Igen. Men inte det heller! Utan det var mitt äpple som gått sönder p.g.a. det var så gamalt Usch, usch, usch säger jag bara. Det var äckligt. Riktigt äckligt alltså.

Shit. Nu har jag har skrivit en spallt om äpplen. Och spallten innan beskriver att jag är trött och varför. Nu ska jag ta mig alltför intresanta liv och gå till affären med mamma. Undra om det händer nått spännanade där tro? Tvek. Blog u later, XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

"Någonting som irriterade mig ännu mer idag var att jag hade med mig ett äpple till skolan, för då jag alltid lyckas bli så himla hungrig så det var ju käckt, tänkte jag. Men icke! På lunchrasten hade jag nämligen suttit ute en stund så när jag sedan skulle ta min kam för att göra håret sådär mjukt och gött igen och stack ner handen i väskan upptäcker jag nått vått..."



HAHAHAHA! Det härligaste inlägget på länge :D

2009-09-07 @ 18:13:41
URL: http://carrotastics.blogg.se/
Postat av: Simon

Hej linnea :)

2009-09-07 @ 22:35:04
URL: http://saajmon.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0