Fem favoriter klockan fem (nästan)

Hallå där! Äntligen fredag och jag kan äntligen blogga igen! I like, I like! Kan denna dagen bli bättre, tro? Så är nog fallet: varm oboy och hockey väntar till kvällen och min fredag är fullbordad. I like even more!

Eftersom jag inte bloggat på ett tag (tisdags senast) så tänkte jag lägga upp en lista med favoriter under veckan. Temat skall vara att det måste vara fem saker i varje kategori. Varför? Jo, det är ju dag fem på denna vecka. Dock så har jag bara två kategorier, men ni får vara lika glada ändå :-D
Roligaste videor:

1. Såklart är det första klippet ifrån Idol. För ingen har väl missat att det började i tisdags?


2. Jag minns inte ens hur jag hittade detta klippet men jag älskar det så otroligt mycket. Kan titta på det om och om igen och skratta lika mycket varje gång, haha!


3. Vem gillar inte Parlamentet? Just detta klipp får mig också att skratta varje gång.


4. Denna låt lyssnar säkert många och skrattar åt, men jag driver verkligen inte när jag lägger upp det och säger att det är det sötaste jag sett på länge.


5. Ett ord: raawr!


Bästa låtar:
1. Pitbull - Hotel room service


2. Kings of Leon - Use somebody


3. Hoffmaestro - Highwayman


4. Tila Tequila - Fuck your man


5. Swingfly - Touch 'nd go


That's all, over 'nd out. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0