New cutted

Hej bloggen! Japp, jag har fallit för grupptrycket och lär använda den frasen rätt flitigt hädanefter.
Min dag har varit fruktansvärd med tanke på att jag slutade fyra. Men också eftersom jag hade en lektion med Ronnieboy (=världens värsta 65 minuter på denna skolan) och för att sista lektionen var så hemskt som gympa. De enda som har förgyllt min dag var att Emelie fixade så att vi fick ta tio i fyra bussen, att Linus var och hälsade på i skolan idag igen (dock har han snaggat sig - inte okej!) och att det blev fint väder till slut.
Så för att verkligen visa min kärlek till dagens väder så tänkte jag nu ta mig en preomenad ner till afären för att bye some fika till morgondagens gå-en-mil-dag. Blog u later 'nd tell you all 'bout yesterday, XOXO

           
Det känns som att nåååååågon har klippt sig lite, lite, lite va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0