Yesterday - all my troubles seemed so far away

Hej på er, igen! Hur är det med er nu när natten närmar sig? Med mig är det bara bra, min promenad förut piggade verkligen upp! ;-) Fick med mig ett äpple och en Well's Vitamin Care att ha tomorrow. Asgött! Blir nog för mig att göra en smörgås imorgon bitti också, men det återstår att se.

Nåväl, nu skulle jag berätta om gårdagen. Varför, what's up with den, tänker ni kanske? Och jo, det ska jag säga er, det var då absolut den goaste dagen på länge :-D Bortsett från att jag gick upp 6.15, tog bussen 7:40, var i skolan 8:10 och min lektion började inte föräns 10:00. Lite surt! Men då allas vår älskade Sune/svenskalärare är i England, och dumma som skolan är så har ingen satt in en vikarie eller medelat oss om att det faktiskt inte blir någon lektion, så fanns det inte mycket att be för. Så jag gick till biblioteket med Sara och Ida från klassen. Shit, vilket tyst bibliotek, säger jag bara! Okej, det är väl så det ska va, men jag jag då aldrig upplevt de så innan. Haha. Sedan vid 10:00 hade vi då en tyska lektion. Lagom ovärd med en massa byggarbetare utanför så man knappts hörde vad man tänkte. Efter tyskan skulle vi egentligen haft en svenskalektion till - men utan Sune så kan ni ju själva räkna ut hur det gick. Alltså skulle vi då haft en lunch i almost två timmar, inte gött! Men Emelie fick tat sig ett snack med läraren som vi skulle ha sista lektionene (geografiläraren Therese) och vi skippade den i utbyte mot att göra två uppgifter. I like!
Då drog jag, Erika och Jenny in till McDonalds där vi spenderade nästan en timme innan dem drog hem och jag gick inne på torget i typ två-tre timmar innan klippningen inträffade. Innan cuttningen köpte jag mig en bok och efteråt en väst.
Jag gillar gårdagen, helt enkelt! Någonting som jag gillar ännumer nuför tiden, är att sova. Så det är vad jag ska göra nu (läs om en timme eller två). XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Fläder/citron är den goaste smaken på Well's Vitamin! :D



Och jag måste säga att jag väldigt gärna skulle vilja ta mig en trip till Donken med dig snart! Funkar det i veckan eller hur ser det ut? :)

2009-09-16 @ 21:57:05
URL: http://carrotastics.blogg.se/
Postat av: Carro

SV: Next week sounds very good! :)

2009-09-17 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0