Varje vecka har ett slut

Helgen börjar lida mot sitt slut och min chocklad lika så. Jag kan på ett ungefär sexton löv och nu tar jag det lugnt framför tv:n med What happends in Vegas. Förut var jag på Body Pump med min syster och på vägen hem fick jag med mig en kycklingrulle - känns det gött eller känns det gött?

Frågan är nu bara vad veckan har att erbjuda.. Imorgon, måndag, är det vanlig skoladag. Jag börjar tio, slutar fyra och skall kunna sexton sorters löv. Boooring! Även tisdagen är en vanlig dag, men gött för mig så slutar vi tjugo i två. Och börjar tio!! I like, i like. Onsdagen då? Ingen vanlig dag och det gillas! För annars så betyder onsdagar gympa vilket jag absolut inte gillar någonstans i världen. Men nu på onsdag är det klassdag (=lära känna varann-dag), vi börjar tio och skall spendera dagen framför film. We are sooo gonna get to know each other!
På torsdag och fredag är det vanliga dagar och vi slutar relativt tidigt på dem båda. Bortsett från att vi har typ trettio tyska-glosor tills torsdag och börjar tio så är dem dagarna rätt goa! Så nu är egentligen frågan hur man spenderar kommande helg.. I Göteborg på resturang Paprika eller Liseberg, I hope. Dax att leta lite gött folk som är på bara, XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Just det! Klassdag på onsdag :D:D:D Ska bli så kuuuuuuul att lära känna alla en gång för alla! :):) Hahaha. Nejmen undra vad min klass ska hitta på? :o

2009-09-06 @ 21:25:53
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0