Lördag

Hey peps! Jag känner att uppdateringarna kommer glesare och glesare nu, trots att det är lov - men who gives a shit? Det är ju fint väder = min ursäkt.

Idag började min dag på cykel. Detta betyder att jag, förhoppningsvis, har införskaffat några nya fräknar. At least I hope so. Mitt nya motto är nämligen hellre blek än hudcanser - som en kär vän har inspererat mig med. Låt oss bara se hur länge det håller...
Efter cykelturen blev det foodey at home med mamma och pappa. Snabbmackisar och udevallare. My favorite! And since then har jag kollat tv. Dock inte topp program utan typ Disaster Date, Sveriges fulaste hem (fråga inte varför) och dylik. Därför kände jag att det var dags att rycka upp mig och spela lite Farmville (som jag fortfarande spelar då och då, trots att det har klassats som ute) och Petville samt ge er en update om mitt liv. Oh, how interesting!

Dock får detta räcka för idag. Nu skall mitt oreanga nagellack torka innan kvällens partyoutfit åker på och jag drar mig neråt i Rönnäng. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0