Planer, planer och åter planer

God morgon! Vad gör ni? Jag äter frukost. Aktivia. Tänkte även få i mig ett ägg, vinddruvor och kanske ett päron. Sedan bär det av till Stenungsund med Moa. Efter det blir det body pump och Desperet Housewifes (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥, men jag ska förhoppningsvis hinna med ett inlägg ikväll där jag uppdaterar er om vad jag fått tag på i ''stora staden''.

Igår ville Moa ha mig. Dock inte hos sig, utan hos her boy Axel, så dit tog jag mig med hjälp av Maria. Sedan kom även Lisa, Mathias, Emma och Axels två kusiner dit. En himmelens trevlig kväll med guitar hero, gamla minnen-prat och desperata försök att få fram lite skvaller.

Annars i veckan så har jag tänkt mig att cykla runt Kuballe förutom idag och söndag då - för då är det ju body pumpt. Sedan skall jag även hämta hem min älskade pappa som jag inte träffat på typ elva veckor och så blir det väl till att hitta på någonting kul till helgen, I hope.
Men nu skall jag göra iordning mig so talk to you leter! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0