Tisdag

Okej, förlåt, jag hann inte med ett inlägg till igår. Desperate Housewives var viktigare, ja. Men jag kann väl berätta snabbt hur gårdagen såg ut: Stenungsund med Moa och lillasyster Anna, åt jätteäcklig kycklingsallad på Eat (rekomenderas inte!!!!!!!!!!!!!!!!!) och då sa Anna ''visst blir man arg när man beställer nått man inte vill ha'' typ. Så rätt, flicka lilla!
Jag försökte även få ut Anna some detailes angående Bleket skolans nior - men icke! Jag får väl found out myself nästa fredag (16/4) då jag skall dit och kolla på allt sött småfolk som har bal då.

Langar er en bild på gårdagens köp också, innan jag avslutar detta inlägg:


EDIT: Vi träffade ju Jenny och Erica också och tillsammans med dem åt vi glass - ven det på Eat. Jag tog marängschwiss (rekomenderas inte det heller) och viol (mumma). Och då tyckte de andra att viol var värsta blomman eller nått. Alltså waz up wit that? Es ist sehr gut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0