10-11 augusti

Hej på er alla! Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen det senaste, men jag har inte mått någe vidare bra - so that's why. Men förut var jag hos fabror doktorn så nu skall väl både jag och bloggen komma tillrätta igen.
Annars idag har jag duschat, kollat tv, suttit vid datan och ätit. Frukost, middag, kvällsmat, choklad och två bullar. Alltså förstår ni hur besviken jag är på migsjälv? Lär ju dröja ett bra tag innan jag sjunker så lågt igen, that's for sure! Hade tänkt ha en fetisdag måndagen den 23 augusti, men den är ju så borta efter idag.

Igår jobbade jag. Trots att jag bara kände för att dra täcket över huvudet och ligga så resten av dagen så passade jag barn. Visserligen bara i fyra timmar, men ändå! Efter det gick jag hem och åt två kiwifrukter innan det var dags för 35 min. staimaster och en timme Body Pump. Men Åsa! Åsa betyder grymt bra instruktör, det nya passet och träningsverk. Tyvärr gör det inte lika ont i mina ben som jag hade hoppats på - trots att jag höjde med ett kg/ben.
Målet, för iår, är att ta 10 kg/ben. Just nu tar jag 7 kg/ben.
När jag kom hem från gymmet så hade min mamma gjort världens godaste ost- och skinkpaj. Jag lovar. Den var verkligen perfekt. Konsistensen, utseendet, pajskalet, ALLT. Det var en såndär oh-my-god-upplevelse.

Nu har jag inte mycket mer att skriva. Tänke lägga mig och dricka vatten, äta choklad och kolla på Valentines day nu. Kanske kommer ett litet inlägg om filmen sen :-) We'll se. XOXO

P.S. Ja, jag vet, jag skulle gjort någonting roligt idag (Haddocks). men tack vare min mage skippar jag det idag och försöker mig på det någon annan gång under året. I think. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0