Skolan

I tisdags började jag skolan. Det betydde upp halv sju, äta havregrynsgröt med mamma, ta på sig en alltför varm jacka för att man inte vet vilkne temperatur det skall bli under dagen, stressa ner till bussen och sedan sitta på en varm buss en halvtimme. Bara för att man tog en på tog för varm jacka.
Det betydde också att sitta en halvtimme i ett klassrum med nästan 30 pers. som man knappt pratat med inna. Och sedan gå tre dagar i skolan med dem. Och ha företagsekonomi, information&layout, engelska B, matte B, svenska B, idrott och naturkunskap B. Med dem. Dessa 30 nästintill helt okända människor. Lite sådär måste jag faktiskt säga att det känns, men samtidigt känns det ju bra. Det är ju det här jag vill. Egentligen. Dock blev jag, idag, lite fundersam på om civilekonom verkligen är vad jag vill. Och om jag verkligen vill det direkt efter skolan. Men we'll se, den dagen - den sorgen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag gillar din blogg.

Den har goda chanser att hamna på veckans Blog Top Ten!!

För gratis reklam och länk till din blogg, klicka på länken nedan!



http://twilighteclipse.blogg.se/2011/march/bloggtoppen-vecka-10.html#comment



Kram Felicia

2011-03-08 @ 19:51:09
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0