Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket


''Men det är bara Morris och Betty. Vi är ju Peanut och Sailor. Vi sitter i en båt som går till Amerika tillsammans med Kristina från Duvemåla och hennes trevliga kamrater. När vi kommer fram ska vi köpa sockervadd och rootbeer, se på teveshower i vårt hus som ligger i North Carolina. Det är ett fantastiskt litet hus med utsikt över en flod där röda fiskar hoppar upp och ned. På baksidan har vi en pool där vattnet är så blåt att man tror att himlen har gått och lagt sig. för en stund. Jag ska vara hemmaman, köpa ett förkläda pyntat med små flickor fyllda av lösgodis. Våra grannar där heter Brandon, Kelly, Dylan och Steve.''


'' ''Du vet den natten vi badad utanför Stadshuset?'' Hennes ögon tindrar till. Hon pratar mer rakt ut i rummet än just till honom, som om hon mindes högt.
''Ja, vad är det med den?''
''Jag smygtittade på dig när du klädde av dig. Tänkte att Morris är det enda som lyser i allt det mörka.''
''Men det lyste ju tusentals lampor på andra sidan vattnet och borta vid tunnelbandespåren.''
''Jag vet, men jag tittade inte åt det hållet.'' ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0