Ramlösa

Hej på er! Igår var jag ju hos Nina och hade det hur mysigt som helst! Vi åt ost, kex, vindruvor, tomat, madelbiskvier, pinnbröd samt rostade och saltade solrosfrön. Jag säger bara mmmmmm! Shit va gott det var. Så dagen till ära har jag bara tjötat om ost och kex :-) Och mandelbiskvier.
Någonting mer vi fick i oss var Ramlösa. Och jag som hatar Ramlösa. Tro Pelle det, när jag bara har smakat naturell Ramlösa! Nina bjöd på Ramlösa med mango samk och med jordgubb/lime smak. Och harre, vad gott det var.


kan även förtälja att imorse när jag låg och sov så smög sig mamma ner till affären och köpte bl.a. Ramlösa granatäpplen som skall smakas sedan. Mums!

Nu: baka! Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0