Nasnäs

Hej på er! Idag och igår hade vi Östling cup (massa random fotbolls spelare från en massa random skolor kommer och spelar på Nösnäs) på skolan, vilket betyder fotboll, fotboll, fotboll. Inte min favorit, men jag kan nog lära mig gilla det ;-) I varje fall herr-fotboll.
Lite smårolig var ju början på sista matchen i varje fall. Slutet missade jag dock. Tack och lov kanske? Hört att det var slagsmål by no reason at all. Haha! Det är Nösnäs det ;-) Men aya, början då. Tre stycken från nån random skola satt bakom oss och diskuterade vilka lag det var som spelade. ''Nått på N tror jag att det är...'' Ja, är det inte Nasnäs eller nått? Näsnos?'' Höll på att vända mig om och vänligt, men bestämt, säga att ''Nösnäs is the word, keep that in mine''.

Någonting annat nämnvärt är min mamma. No shit, Sherlook. Idag påväg ner till bussen sa hon att jag hade en tia i min jackficka. Dock ville jag inte ha den, så jag gav tillbaka den. Senare, på engelskan, så smsade hon mig och berättade att det låg sjugo kronor i min vante. VANTE! Haha, det var nästan det sötaste jag vart med om ;-) Anton: Ville hon att du skulle stoppa handen i vanten och bli jätteglad av tiorna och köpa mat, eller? Och jag tror nog att så var fallet. Det lyckades kan jag ju säga! En chockladboll och en snusklubba tjockare blev jag.
Och nu när jag kom hem upptäckte jag att kylen var fylld med chocklad, proviva, hallonsylt samt äpplemos. Och nu ska jag äta kyckling som mamma så snällt har värmt till mig :-D Mmmmmmm! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0