Bathing

Hej på er! Nu sitter jag är och luktar klor :-) Med andra ord så har jag badat på gympan idag. For the first time, för min skulle. Måste erkänna att jag var gal1 nervös innan - till och med så nervös att jag frågade mig själv varför. Dock fick jag inget bra svar och nervositete bara fortsatte. Pinsamt nog nästan skakade jag när jag stod och bytte om. Haha! Men, såklart, så var det inte alls så svårt som jag trodde, utan jag gillade faktiskt att bada. Dock var bastun snäppet bättre :-D Dock inte alla händelser... För att uttrycka det fint.

Jag har inte mycket mer att berätta än att jag älskar min telefon mer och mer för varje dag. En W995 är verkligen att rekomendera! Och att igår, när jag tog bussen hem, så var den en halv timme sen. Okej, det var inte Västtrafiks eller kommunenes fel, utan vädret - med andra ord så klagar jag numera på vädret. Jag har tröttnat! Med i och med att det är en lång vinter så hoppas jag på en lika lång sommar. Minst!


Denna gjorde jag i min mobil igår. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0