Yester me, yester you, yester day

God morgon! Dagens planer är engelska, engelska, engelska, engelska, kanske träna, engelska, engelska, en träff hos syster med syster, engelska och - guess what? - engelska. Jag har ju, som sagt, prov imorgon. 10:00. Och sedan, på eftermidda'n, så har jag redovisning. I geografi. Inför halva klassen. How fun???!?!???!!!!

Igår spenderade jag kvällen i Hällebäck city med Moa, Axel och Joakim. På bussen dit mötte vi en massa fulla nior som skulle på nån random fest till en väldigt ofestlig person - trodde jag. Men det visade sig att han hade ''kommit upp sigg'' lite om man nu får säga det så. Yey him :-D Anyway, det jag ville komma fram till när jag skrev nior som skulle på fest, var att jag saknade nian. Och att gå på fest då. Kanske saknar jag helt enkelt att gå på fest? Haha. Det är ju gal1 ju så dött här på Tjörn nu så jag vet inte vad. Riktigt booooooring är vad det är. Men men, de är väl bara att hoppas att nästa helg är lite mer party an this one. Can't be that hard, can it?

Och jo, justja. Vi åt mumsig kaka a la mamma fast med nötter runt om. Nivet kärleksmums. Fast ljusa. Eller vita, som jag har för mig Moa sa. I mina öron lät de inget alls gott, speciellt inte när hon berättade att Axel gjorde twise as much klet som det skulle vara, och bara åt det rätt ur. Det äcklar mig fortfarande lite (och jag brukar inte bli äcklad av fet/konstig mat, liksom). Men när jag väl såg vilken kaka det var så såg den ju helt mums ut. Speciellt när jag smakade den. Det var nötter på den. Liksom hallå, nötter♥
Vi tittade även på The Hangover, och till den kan jag väl använda ett ord: hahahahahahahahahahahahahaha!

Nu: frukost och engelska. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0