Gårdagen



Tunikan kommer från Gina Tricot. Otroligt nog.

Gårdagen hos Moa var mysig. Riktigt mysig. Speciellt med tanke på att det fanns nytt folk (tjejerna ifrån Moas klass samt några killar ifrån Kållekärr/Nönäs - även om de sistnämnda utgav sig för att vara osociala som jag-vet-inte-vad i början, så gav dem ändå ett rätt bra sistaintryck) och popcorn.
Alla älskar verkligen popcorn. Inte bara nytt folk, utan alla. Ska jag ha en mysa/prata/chilla-kväll med folk hemma hos mig någon gång så skall jag absolut bjuda på popcorn.
Och jag vet, att hade det funnis en gilla-knapp här (look-alike Facebook) så hade ni gillat sönder just detdär om popcornen :-) XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0