Linnéa ft. Fredrik @ Ellös

Efter många månaders kämpande (jaa, MÅNADER) så har jag äntligen frågat min pappa om hjälp, fått in korten ifrån skolavslutningen på Ellör på datan och tänker härmed ladda upp dem här. Eller i varje fall dem som fått mig att skratta mest.






Hahah, jag skrattar fortfarande åt dessa kort! Trots att dem togs 15 juli förra året.
Men gosh, vad jag saknar Fredrik, klassen och Bleket.
Längtar redan tills alla Bleket 93:er ska på klassträffar igen. Bara nio år kvar? ;-)


Kommentarer
Postat av: m

sv: detfattarjagju! men sen skriver jag 25 på heigten men det blir inte rätt. vill ju bara ha den där remsan...

2010-01-06 @ 21:48:36
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0