Problem

Jag har probmlem. Och nej, det är inte bara att jag skall till skolan imorgon. Utan det faktumet att jag ska till skolan imorgon, utan Redbull och med gult hår. Det gör mig så opepp! Plus att jag har ont i magen också! Vart ska detta sluta?
I can also tell you att det var inte mitt smartaste val här i livet att välja Samhällsprogramet. Hoppas mitt inriktningsval på Ekonomi skall få mig mer på rätt riktigt i varje fall. Åtminstonde lite. Eller nej, mycket för jag har nästintill ångest för att gå till skolan imorgon. What's up with that?

Men aya, nu ska jag duscha och sedan ta mig en fet tallrik med havregrynsgröt och nåt mums till kvällsmat innan jag nanar kudden. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0