Utflykter wherever

Hej där! Fredag eftermiddag. Pepp? Ohja. Ikväll blir det nämligen pancakes, Let's Dance och tjejmys! Hugh vuxenpoäng till oss, med tanke på att de flesta andra är ute och super, slåss, strular runt och får allmäna minnesluckor efter ikväll, medans vi bara myyyyser. Lite som Ferdinan på julafton faktiskt.

Igår både gymmade, promenerade, solade och duschade jag. Efter den dagen var jag bara sugen på en god natts sömn. Och sömn it was! Shit, jag är så himla trött theese days, kanppt så man orkar ju upp på mornarna. Jag fattar inte hur folk orkar jobba. Haha. Fast visserligen skulle jag hellre haft ett jobb än gått i skolan.. Jobbet har man ju at least valt själv!


Anton, min vän och clasmate, fick sitt körkort i förr förrgår så igår åkte vi bil. Först till McDonalds och åt frukost (McMuffin♥), sen tillbaka till skolan så att Johan kunde hämta sin väska och sedan krusade jag, Anton, Johan, Frida och Erica vidare mot Tjörn. Fick se några ''guldkorn'' som jag aldrig hade sett förr, so I'm happy. Vi lämnade Johan at his apartment innan vi åkte tillbaka till skolan för matte och, för oss tjejers del, tyska.

Kan även medela att igår när jag var påväg till gymmet så fick jag mig en riktigt galen bussfärd. No shit, theese days. Jag skulle till gymmet på ett pass som började 18:00, åkte med en 355 upp till Myggenäs där jag bytte till en tio minuter sen Texp som tog mig till Skärhamn och gymmet. Alltså what's up with that? Jag säger bara en sak: tänk om, tänk rätt! Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0