Vilken fest!

Justde! Igår var jag hos Simon min vän med en massa gött folk :-) Hur jag kom dit är ju dock en annan femma! Haha. Först var det nämligen bestämt att jag skulle spendera kvällen i någon lokal i Myggenäs med Jenny, Frida, Elma, Erica, Sofia, Frieda m.m. Men när vi väl  kom dit så var det ju hur tråkigt som helst. Åtminstonde så tycker jag, Frieda, Daniel, Patrik och Jenny det. Så vi spenderade på sin höjd tio minuter i Myggenäs innan vi sprang som bara den till bussen igen. Såklart missade vi den med typ en halv minut. Men från ovan sänd (eller nått sånt) så stannade en kille bilen och frågade om vi ville åka med. Jag säger bara TACK. När jag får körkort skall jag också bli en sån som stannar för ungdommar i nöd.
Han körde oss i varje fall till Kållekärr där vi tacksamma som jag-vet-inte-vad hoppade på bussen till Skärhman och Simon. Kvällen var i varje fall bra, med bra sällskap och sen buss hem. Och rolgare buss resa hem får man ju leta efter! Jag säger bara Alex ♥ Haha!

Men nu ska jag ta det lugnt några timmar och jag, förmodligen, tar mig bort till Skärhamn igen. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0