18 - 17 år

Hej där! Hoppas ni har det bra där ute, trots brisen på badväder. För nej, är det bara 21º ute  betyder det att det inte är badväder ute. Dock rör inte detta mig, då jag varken får bada eller är sugen på det. Visserligen har jag ju bara plåster vid ögat - så egentligen kan jag ju bada - men bada utan att doppa huvudet är inget bad för mig.

Idag har jag svikit min joggingtur. Men jag cyklade runt Kuballe istället, så det känns bra ändå. Denna cykeltur är någonting jag skall jag göra på onsdag och fredag också, förstår ni, så jogga är det inte tal på denna veckan. Det är nämligen så att jag känner att området runt mina knän är för tjockt för sitt eget bästa, men det försvinner inte utav joggningen (okej, jag har bara joggat fem gånger - men still). Därför skall jag ge cykling en chans denna veckan, så får vi se om jag ändrar träningsschemat helt nästa vecka, eller hur det nu blir.
Imorgon är det däremot som vanligt, med cykeltur både till och från gymmet. Och även på torsdag skall jag cykla - men då bara tur och retur till Tyfta för lite jordgubbsplock. Det är ju bara någonting man måste ha gjort i livet, vettni.

Annars har jag sysselsatt mig med dusch, diskning, bäddning, kakvärmning, pasta och skinksås-ätning, tvättvikning och smsning idag. Okej, typ inga av dedär orden är riktiga ord, men care. Ni fattar what I've been up to.

Rubriken då? What's up whit den? 18 - 17 år? Det blir väl ett...? Tänker ni säkert. Men nej, inte denna gången. Då är de inget sådant mattetal. inte heller de närmaste 18 dagarna är det mattetal det handlar om. Utan det är alltså dagar det är om. Dagar kvar till min födelsedag, till och med. Så hädanefter är det det jag räknar ner till, ingenting annat!

Men nu kom Jenny och Erica, så got to go. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0