En underbar dag

God kväll ladies 'd gent's! Just denna kväll spenderar jag i mitt rum med fönstret öppet, hörandes mopeder som åker fram och tillbaka, hit och dit och med Ola Svensson i ena örat. Ja, ni läste rätt. Personligen är han ingen favorit, men både Natalie och Unstoppable (The Return of Natalie) svänger ju faktiskt!

Annars har jag spenderat dagen i Skärhamn. Där har jag ätit hemmagjort bröd till frukost, ''lunch'' vid två (som alltid hos familjen), promenerat till Ica, ätit Ben'n'Jerry's framför Adam & Eve och myst. Myst som aldrig förr, faktiskt.

Kortfattat har jag haft en underbar dag och en pretty nice kväll med. Men nu har jag ont runt ögonbrynet. When will it end?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0