6 juli 2010

God dag!
Jag har nyss legat och kollat på ett gamalt Desperate Housewives avsnitt som gick på tv. Är helt slut efter gårdagens Body Pump-pass. Eller om det kanske beror på cyklingen dit och hem. Eller promenaden jag gjorde innan. Hm.
Aya, jag kanske skall ta och berätta om vilka jag mötte påväg till gymmet, för det var minst sagt en upplevelse.
Först mötte jag min vän Viktor. Tre gånger. De två första gångerna var i Rönnäng, och sista gången i Skärhamn. Då frågade han hur jag orkade. Jag bara skrattade åt honom.
Viktor är alltså en trevlig människa. Men jag mötte även otrevliga människor på min färd. Eller två otrevliga människor. Ett par, säkert från Stockholm. Åtminstone lät det så på deras dialekt. Damen berättade att man inte fick cykla på trottoaren. Och visst, jag vet att man inte får cykla på trottoaren. Men nu gjorde jag det i varje fall, så dom kunde väl vara så söta och bara flytta på sig. Tycker man. Men icke! Istället stod dem kvar med arga blickar så jag gick cykla sicksack emellan dem. Sicket folk alltså!
Annat jag gjorde igår, förutom motionera, var att övningssköra. Andra gången i hela mitt liv. Men det gick ändå rätt okej bra, tycker jag i jalla fall.
Någonting som dock inte hände igår var mina betyg. Jag verkar bara inte få det. Alltså man blir sur! istället låg det en VeckoRevyn i brevlådan när jag kollade - men som om det skulle vara plåster på såren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0