Midsommarafton

God morgon! Midsommar idag då. Dock är jag inge vidare pepp. Som ni, kanske inte, förstod av onsdagens inlägg så gick jag igenom en liten operation då. Jag hade - från onsdagen och tillbaka - haft en kula vid ögonbrynet. En fettkula, sades det. Så jag gick till doktorn för ett tag sedan för att se vad man kunde göra åt saken. Han berättade att den kunde tas bort, bokade en tid åt mig och sade adjö.
Tiden jag fick utav doktorn lille var i onsdags klockan 10:20 på Kungälvs sjukhus. Väl där klämmde och kände dom lite innan dom bedövade och cuttade upp mig. Efter ett tag med dragande, kikande och jagvetintevad insåg doktorn att det inte var en fettkula, utan en ofarlig cysta (en vätskefylld blåsa). Så efter en hel timme och väldigt mycket bedövning sydde dom igen mig med fem små stygn. Detta resulterade i att jag blev väldigt seg i onsdags. Och igår. Och idag. Det är anledningen till att jag inte är nått vidare pepp.
Och jag som till och med har väl planerade planer för dagen - och hur ofta händer det på en midsommarafton egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0