Foodey

Minns ni att jag skulle hålla mig nyttig? Jag klarade det faktiskt i tisdags. Och då var jag även på body pump. Och igår var jag bara onyttig genom att dricka en klunk cola. Men jag promenerade ju, så det är ju waz ever med colan.
Men idag. Idag gick det ju inte bra alltså. Dels så åt jag en McMuffin och en glass, och dels så åkte jag buss sådär töntiga sträckor. Alltså man orkar ju inte. Visserligen har jag ju nyss vart på spinning, men still. Imorgon är det dock nya tag och då blir det till att promendera vill jag lova. Promendera ifrån bryggan och hem för att bussen inte går längre. Samt en promendad on das kväll. Eller det lutar åt det nu i varje fall.
Fast någonting som det lutar ännu mer åt, är duchen. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0