Idag

Hola igen! Tycker vi kör på ett lite posetivare inlägg, innan kvällens slut. Typ ett sådant där vanligt, lite mindre känsloladdat nivet. Typ ett om vad jag har gjort idag:
Först skolan, såklart. Sen kom jag hem, redan vid kvart över tre. Fick sluta tidigare för vi hade ingen geografi sista lektionen. Åt kyckling i currysås med ris samtidigt som jag kollade på A walk to remember. Igen. Den är bara så fin. Men denna gången grät jag inte. Så det blir nog att jag lämnar tillbaka den till systra mi på onsdag så jag skall ner till henne 'nd boyfrind för att räkna matte. Efter filmen blev det en powerwalk till affären för att köpa tuggumi. Och nu sitter jag här. Borde räkna matte, men tänkte att ett litet inlägg innan skadar väl inte?

Imorgon blir det body pump vid 19. En välbehövd sådan. I och med att jag var sjuk i torsdags så blev det ingen core eller spinning då. Och igår blev det litteraturhistoria helda dagen, så då hann jag inte. Detta betyder alltså att jag inte har tränat sen i förra söndagen. Och då gav jag inte riktigt hundra, i och med att det avr så tråkigt då.
Så imorgon gäller det alltså! Tänkte öven köra på att bli lite nyttigare också. I och med att jag har fått ''rensat'' mig så mycket, nu det senaste så hade ju det passat jättebra att bli det idag. Men kom jag ihåg det? Nehejjdå. Det första jag gjorde när jag kom hem förut var att äta chips. Inte så många, men tillräckligt för att jag skulle känna mig onyttig. Efter det gjorde jag glatt efterrätt till migsjälv. Var det värt det? Nej, inte direkt. Har jag ont i magen nu? Ohja, det är bara förnamnet. Så, mina vänner, numera är jag nyttig. Inte ett enda chips, popcorn eller godisbit får slinka ner i min mun. Jag säger även stop till efterrätt och sådant trams.
Nu, när ni har mitt promise, så kan jag plugga med gott samvete. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0