Litteraturhistoria

Hey you guys! Vad gör alla en dag som denna? Själv pluggar jag svenska literaturhistoria. Eller snart, i varje fall. Nivet sånt där tråkigt om typ forntiden samt romerna och grekerna. Inte helk okej, om ni frågar mig. För egentligen bryr jag mig inte om att det var Horatius som ''kom på'' Carpe Diem-uttrycket eller någonting liknande. Inte alls bryr jag mig. Jag bryr mig om Onskan som 09SPc läser och Låt den rätte komma in som 09SES nyss har tittat klart på. Det bryr jag mig om. Skall nog medela Sune det imorgon. Inte för att han ens kommer höra vad jag säger, men still.

Idag skall jag till gymmet. På spinning. Tema-spinning. Men inte vilket tema som helst, utan schalger. Mh mh mmmh! Och innan det skall jag sola lite också, vilket sannerligen kan behövas.

Men, my dearest friends, nu blir det till att plugga helhjärtat på litteraturhistoria. Måste bara medela att Erica har köpt sig en Tallvik-lampa. How cool!!!!!! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0