Schlager spinning

Igår kväll, närmare 18:30, efter Body Pumpen så gick jag in till spinningen. Schlager spinning. Klingar det inte hur underbart som helst i öronen? Schlager spinning. Det borde klinga underbart i varje fall. Väldigt underbart. Mitt i Waterloo med ABBA så började varenda en på cyklarna klappa i tackt. Åh, fattar ni vilcken kick man fick av det eller??! För efter en timme av Body Pump var jag helt slut i varenda muskel, men när jag går in i spinningsalen och högtalarna fyller rummet med schlager musik så får man ju bara energi, energi, energi. Att jag sedan kunde nästintill varende låt utgav ju inte direkt mindre energi.
Varje söndag är det tema spinning på gymmet där jag går, och nästa vecka är det musikal spinning. Håll med om att det klingar nästan bättre än schalger spinning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0