Temadag

Hola peps! What´s up? (H)

Idag hade vi temadag i skolan. Först var det en tjej som snackade om nikotin - för det har man ju aldrig hört någonting om innan. Sen kom det en underbar invandrare som var stå-up-komiker/lärare. Viktigt var att han var invandrare (alltså inget negativt), då det var det han pratade om.
Sen var det en teater typ. Dock bara med två ''spelare'' eller var man nu ska kalla dom - vilket inte är någon hitt om ni frågar mig. Visserligen hade just denna pjäs en bra mening oså, men jag hade ändå uppskttat fler skådespelare med i.

Annars idag så har jag kollat tv och gymmat. Jag kollar mycket på tv nuförtiden. Det är rätt kul, faktiskt.
Och med mycke menar jag förstås nån halvtimme om dagen. På sin höjd.

Men nu skall jag duscha. Nästa gång vi hörs På torsdag får ni en lista på allt jag skall göra i sommar. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0