Magsjuka?

Hej igen! Jag fick nyss reda på att Nina har magsjuka. Får jag det så dör jag nog. Eller ja, inte på riktigt då men you get it. Har ju känns mig illamående sen igår och jag var rätt att sätter jag mig på bussen kommer väl min otur göra så att jag spyr på bussen halvvägs påväg till Stenungsund eller nått. Dock har jag klarat mig utan spyan, än så länge. Men man blir ju orolig när Nina är sjuk va. Plus att värdarna till kalaset jag var på i lördags hade haft magsjuka hur länge som helst not so long ago.

Men man får hoppas jag jag slipper undan. Men nu ska jag gå o frächa upp mig, åtminstonde lite, innan jag kollar film, plockar ordning i köket och skickar iväg ett sms ellet två. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0