Varma macker

God förmiddag every body! What are you doing? Själv sitter jag här och väntar på att mina varma mackor skall bli klara. Tror dom blir gal1 goda, för det är inget mindre än rostbiff på. Mmmmmm!
Det är två formfranska som är täckta av ett tunt, tunt, tunt lager tomatpure. Efter det är det två skivor rostbiff på båda. Därefter blandade jag ca. ½ dl gratängost (går ju bra med skivad ost också) med en ''vändning'' oregano ur det ''stora oreganohålet'' på oreganoföpackningen. He-he. Detta lades uppepå rostbiffen, så att det täckte så mycket som möjligt. Sedan vär det bara att ställa in den i ugnen på 100-150° i 10 minuter. Bon apetit!
Går säkert lika bra att göra dubbelmackor utav det och göra det i ett mackjärn, men i och med att jag redan hade börjat värma ugnen så fick det bli den.

Dagen till ära ska jag plugga (no shit, Sherlock) och träna. Gött att avsluta veckan med både body pump och spinning, tycker jag. Och så skall jag äta godis också. Mh mmh mmmmmh!!!!

Men nu: plugg, plugg, plugg. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0