Var ska vi sova inatt?



Jag känner blicken, jag ser på dig att du är där
Nån skymmer sikten, du ser på mig att jag är här
Jag tappar sansen, jag är i sjunde himlen
Har kvar balansen, du håller mig i handen
Du bjuder ut mig, det här här sista dansen
Jag känner värme, det måste va' romansen
Jag ser du småler, som om du visste något
Ja, dina läppar dom viskar oupphörligt:

Var ska vi sova inatt? Så vi kan andas samma luft
Var ska vi sova inatt? Så vi kan göra nått ihop
Var ska vi sova inatt?
Du kommer närmre, så får jag din värme, om vi bara visste
Var ska vi sova inatt? Så vi kan andas samma luft
Var ska vi sova inatt? Så vi kan göra nått ihop
Var ska vi sova inatt?
Om du kommer närmre, så får jag din värme, om vi bara visste

Vi håller andan, kan du va' hetare är jag?
Har du nån annan? Är han då hetare än jag?
Om du vill glömma, så kan vi springa du och jag
Ja, vi kan drömma där hela världen vore klar
Om du vill ha mig, ja om du tycker de är det
Då kan du ta mig, jag växlar till grönt
Jag ser du småler, som om du visste något
Ja, dina läppar dom viskar oupphörligt:

Var ska vi sova inatt? Så vi kan andas samma luft
Var ska vi sova inatt? Så vi kan göra nått ihop
Var ska vi sova inatt?
Du kommer närmre, så får jag din värme, om vi bara visste
Var ska vi sova inatt? Så vi kan andas samma luft
Var ska vi sova inatt? Så vi kan göra nått ihop
Var ska vi sova inatt?
Om du kommer närmre, så får jag din värme, om vi bara visste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0