En liten paus

Hej igen! Jag tog mig en liten paus i pluggandet och promenerade fram och tillbaka till affären. Där träffade jag min lilla Anna som jag inte sett sen kvällen hos Carl. Vi bara måste ta en fika snart. Det måste vi. Med Anna var också Amanda och Caroline. Carro hade jag inte sett på ännu längre sen, så det var bara kul!
I affären köpte jag bl.a. kräftstjärtar, dill, creme fraich och krossade tomater. Jag skall nämligen laga mat imorgon efter skolan. Slutar ju redan 11:15, vilket betyder att jag är hemma runt 12:30 (JA det tar så långt tid från Std till lilla mig) så jag tänkte laga mat till min lilla mamma. Nämligen kräftstjärtar i sås med pasta. Mh mmh, säger jag bara!

Men nu kallar samhällskunskapen! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0