Nytt hår

Hej på er! Det är fredag eftermiddag och jag är, äntligen, back on track. Jag är inte bara back, jag är gal1 pepp också. Det ni!! Så alldeles strax tänkte jag äta en underbar ägg-, räk- och sparrispaj, platta håret, sminka mig, hitta kläder och sedan dra ner till Jenny. Och sedan vid halv åtta tiden så drar vi vidare och spenderar kvällen in da wood. Med typ 80 andra människor.

Annars idag har jag vart i skolan där jag, bl.a., har gjort geografiprov och glömt min iPod. Visserligen i skåpet, men still. en hel helg utan den. Frågan är ju hur jag skall klara mig...
Efter skolan hade jag bestämt att lyxa till det lite med en ny hårfärg samt toppning på Aqua. Mina planer var även att frisören skulle blåse till mitt hår till en cool partyfriss. Gjorde hon det? Nej, hon plattade det (PRECIS som jag alltid har det) och la i någon galen gele. Varför? No idea. Mitt hår såg i varje fall gal1 fett ut, så det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en dusch med lååång schampoonering.
Med andra ord så kommer jag se ut precis lika dan ut i huvet ikväll som alla andra kvällar. Visserligen är min hårfärg lite mer åt det bruna hållet, men inte mycket.

När man sitter där i stolen och blir klippt, då råkar man höra en hel del. Det jag hörde idag under mina två timmar inne på Aqua, och la på minnet, var:
- En väldigt trevlig estet tvåa som tydligen har ett band som spelar rock musik
- En ointriserad 20-25 åring som gillade billig alkohol. Från Kos, tydligen.
- Sist men inte minst hörde jag att en kunds önskemål var att bli klippt lite som Anna Lindh, nivet. Det gjorde dock inte frisören. Hon visste inte vem Anna Lindh var. Alltså hur tappat är man inte då? Jag bara undrar!

Med detta sagt tänkte jag gå och fylla min mage lite, innan kvällen startar. Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0