7 maj 2010

Jag vet inte riktigt vad jag skall säga om gårdagen. Bara att det var så gal1 mycket folk. Och då menar jag verkligen gal1.

Den yngste jag träffade var 95:a. Nivet han som jag slängde ut ifrån Lisas i höstas eller när det nu var... Vi bad varann om ursäkt, och blev vänner - eller nått.
Dock skulle det inte förvåna mig om det var folk som var ännu yngre där. Typ 96:or. Eller ännu värre; 97or. Tack och lov såg jag inga, men vem såg alla som var där? Det var ju trots allt runt 50-60 stycken. Och nästintill alla dessa slogs. Varför? Tja, I did never found out, men jag lär väl få reda på det på måndag.
Nu när jag tänker efter så var nog den äldsta jag såg född sisådär 89-88. Alltså händer det verkligen så lite på Tjörn, så att alla måste gå till en, för de flesta som var där, random 93a?

Ryktet säger också att två polisbilar var där. Kan tänka mig att många blev lite halvoroliga då, pågrund av både en och två anledningar. Haha!

Hem gick jag vid ett, efter att ha blivit så sur på en tjej så jag vet inte vad. Det och för att mina friends var borttappade eller hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0