Påsklov - fre


Hola, eh, Belgrad! I am back to basic, som man säger.
Och den stora frågan håller fort. i sig; VAD händer på påsk? Jag vet bara att jag ska sitta hos mormor på dagen, but that ain't helpin' me.

Nåväl, jag skall väl uppdatera er lite om senaste; i tisdags, Moas b-day, så drog jag, Moa och Mria in till Götet där det köptes balskor! Jag fick tag i ett par vita, enkla ballerina och MOa fick sina efterlängade Jesus-sandaler. Köpte även nagellack till balen (som är nästa fredag för er information), BH-band och två par gråa sockar tills påsk. Om jag hittar någonting att ha för mig... Hade dagen innehållet lite mer mat och lite mindre fotklagande så hade den varit perfekt!

Onsdags morgonen spenderade jag på gymmet och på kvällen blev det till att dra till Moas sweet sixteen, se bild.



Haha! Ta er även en kik på Melindas, Jennys eller Marias www.facebook.com - det är att rekomendera!

Gårdagen, torsdag, lagade jag köttfärssoppa till mamma. Hon köpte baugetter och jag gjorde vitlökssmör också. Till efterrätt serverades Päron a la Chocko med smak av Hemkunskapen. Mycket uppskattat! Do it, säger jag bara.
Sen vid sjugo över fem körde hon bort mig till gymmet där Core och Spinning 60min väntade - gud va härligt! Tror även att det blir Spinning 90min på tis, Pump 69 känndes inte som min grej...
Sedan gick jag hem och åt och kikade på Betty tur och retur, psykad film alltså...

Och nu sitter jag här i morgonrocken och bussen går om en timme så jag borde verkligen klä på mig nu, så blir det att dra bort till gymmet och sedan moster - för här ska göras äggost hörrni!

Hör av er angående påsk! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0