Påsklov - mån återigen, igen

I'm back! Våfflorna tillsammans med Fredrik och Jesper var mums! Hope we can do it again.

Imorgon, ons och tors blir det till att träna, träna och återigen träna! Fun, fun, fun! Skall även köra stenhårt på min och Fredriks strikta diet och hoppas i jalle fall på ett litet resultat till fre då vår balen är. Funderar även på att köra på en lätt GI-metod men tror dock inte att mamma går med på det. Tyvär... Men det blir till att räkna kolhydrater helt enkelt - 1429 stycken/dag it is! Specialuträknat för moi!
Blir väl även till att sola imorgon eller på ons, och vi hoppas att det blir bättre resultat än förra gången - då Redface var back so business!
På tors kommer även ett program jag vill titta på; barn med ätstörningar. Verkar otroligt interesant! Fast då jag nämnde det för mamma kändes det inte längre så interesant... Haha!
Jag: På torsdag klockan tio vill jag titta på tv.
Mamma: På kvällen?
Jag: Ja, det är en nio årig kille som är övertygad om att han är fet och tränar hela tiden för att få ett sexpack.
Mamma: Ett sexpack? Öl?

Det var roligt där och då, lovar :)
Påminner mig även Erics komentar i lördags hemma hos Andre då Andre förklarade i vilka rum man skulle ha sex i. Då det inte var så mycket att svara på detta så var alla tysta, utom Eric som efter ca en halv minut säger: ''Ja.. Då vet man det.'', mycket belåtet.

Men nåväl nu har jag väl egentligen inte mycket mer att skriva så det får bli till att jag sätter min och kikar på Two and a half men istället. Skriver imorgon om jag får tid vilket jag inte tror, hehehe. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0