Påsklov - mån återigen

Halojje! Just nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på Frida, Fredrik och Jesper. Vad sysslar ni själva med?

I lördags blev det ju som sagt mormor - riktigt mysigt, mot alla förväntningar. Sedan bestämde jag och Frida oss för att dra ner till Kårevik på kvällen - the Låka way - och smsa runt till en massa folk. Men först blev det till att hämta cider hos Melinda, sedan så skulle Kat, Jenny, Emelie och Frida käka pizza (för att inte spy typ). Sen drog vi ner till Kårevik och var hur peppade som helst! Satt la där i typ tio minuter innan vi drog till Oscar Alexandersson för det var så satans dött vid stranden. Dock var det inte särsklit mycket mer partajj hos O.A. så det blev helt enkelt till att dra ned till Kårevik igen, och denna gången joinade även Melinda och Sanne. Väl i Kårevik vare ju fullt med folk! Halva min backa bl.a. vilket känndes lite sådär.. Men nåväl, vi stannade väl där i ca. 20 minuter för Robin J skulle hämta öl o.s.v. sen drog allesammans, stort sett, hem till Andre :) Sjukt värd kväll och tack allesammans! Saknade dock motionen som jag fått de två senaste påskarna men...
Yesyes, och igår blev det till att städa bilen = 200:- = happy face! Kvällen avslutades med Djävulen bär Prada and i like it.

The big question för denna veckan är väl vart balfesten är? Hm.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0