Påsklov - mån

Privjet - som man säger i Ryssland! Hur mår folket en dag som denna? Själv mår jag sådär lagom bra, hade världens huvudvärk igår + feber. Och jag vet verkligen inte var det komma ifrån! Man blir ju sur alltså.
Men nåväl, i lördags åkte jag bort och gymmade sen blev det hem en sväng för potatisgratäng med kassler innan det blev hem til Robin... Men detta påminde mig om en sak; i tisdags lagade vi ju, som bekant, mat i skolan. Och min grupp gjorde ju potatisgratäng med ost - såklart. Och då undrad jag vad brukar ni ha? För Fredrik och Anton har inte ost utan stöbröd, vilket inte låter lika lockande om du frågar mig...

Nåväl vi var hos Robin och städade Lillanikas bil och sedan bar det av till biltvätten (H) För första gången åkte jag biltvätt! Det borde faktikst vara en aktration på Liseberg om jag får säga mit! Haha! Dock med typ luftgastup som på flygplanen... Men efter denna händelserika 5minutare fick jag träffa Philipp! Jeses, vad jag har saknat den lille killen må jag säga.
Sen bar det av till Rönnäng och Mria med Moa, Mtla, Julia, Robin, Anna, Amanda, Robin och - såklart - Mria. Hehehe. Lisa Och Emma kom även på besök en sväng. Och nån skåning till UCTare... Mys vare i jalle fall! Spanks and we'll do it again.

Och igår, söndag, blev det till att ligga i soffan och knarka Panodil. Kort sagt. Blev även till att vara onyttig och äta Ben & Jerry's glass med vit chockolad och marsmellows. Mh mmh! Dock väldigt mättande med all den vita chockoladen...

Och idag bar det av till Torp där kallsvettningar och huvudvärk blandades med köttbullar, påskkläder och örhängen. Nu återstår väl bara 90210 sen blir det nästan till att sova för imorgon är det GBG och Moas födelsedag som gäller! U better bee prepared. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0