Borte bra, hjemme best.

Äntligen hemma - och ingen har sett oss, som pappa alltid sa (fråga mig inte varför). Men det var i jalle fall sjukt härligt att komma bort en helg! Och minst lika härligt att komma hem, haha.
Skulle egentligen bloggat igår, men hann inte riktigt p.g.a. en välbehövd promenad med Moa & Nina som berättade om hur helgen hade varit. Måste medge att jag saknat alla en hel del, men om man skrattar sådär mycket som jag gjorde igår av att bara vara borta i tre dagar - så är jag gärna borta mer!

Moa och Nina berättade som sagt om sin helg, men vad har ni haft för er? :-) Love to hear about it!
Men fresten, såg någon Gossip Girl igår eller? Åh, vad det är spännande - någon som har hela andra säsången?

I eftermiddag blir det till att gymma och gå på spinning. Läste dock att det var sista gången det var mån. spinning för terminen. Alltså man blir ju så sur! I för sig så är det väl mycket bättre att cykla ute, men känns inte som att man ger lika mycket då..

Men nåväl, bloggar mer en annan dag, hinner icke mer nu. XOXO




Lördagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0