Fjorton suger

Hej bloggen! Vad har ni för er, egentligen? Själv sitter jag framför Farmville. För andra kvällen i rad. Men inte deppar jag för det. Istället sitter jag här och försöker komma på hur jag ska få fler XP = komma upp i högre level = visa Anton och Frida mitt sanna jag = jag är bättre än dem.

Min eftermiddag har jag spenderat på mitt rum med dammsugaren och rengöringsmedel. Ingen hitt kanske, men det är ju rent nu i jalle fall :-D Efter städningen satte jag mig, för ovanlighetens skull, framför tv:n. Först en halvtimme framför SVT1 och sedan en halvtimme framför Barnkanalen. Guds tre flickor del ett och två. Det var sannerligen den värsta serien jag har sett i hela mitt liv. Eller, kanske inte riktigt så överdrivet. Men nästan.. För det första så var skådespelet så dåligt så jag-vet-inte-vad. Och för det andra så är jag nog för gammal för sådana serier. Och med sådana serier så menar jag en serie med fjortisar. Skådespelarna skulle trots allt föreställa fjorton år, vilket betyder att dem är fjortisar ;-) Så jag får faktiskt säga så. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0