Igår...

...hade jag geografilektion och vi fick världens svåraste fråga: Hur kan man göra fattiga länder mindre fattiga (typ)? Det enda vi kom fram till är väl typ att vi har en rasist i våran klass. Eller hon tckte inte den frågan var relevant då hon tyckte att de fattiga länderna skulle vara fattiga.

...åt jag lunch på McDonalds med Rasmus, Jenny och Erica! QP menyn is the shit, jag säger bara det.

...hade jag prov i samhällskunskap och jag gillar det INTE. Visserligen tycker jag att der kan vara rätt intresant med regeringen, partier och deras åsikter - men alla dessa svåra ord alltså.. Whats up with that?

...var jag i Göteborg med Frida. Jag köpte värsta snygga plånboken/väskan :-D Frida och Evelina köpte en sådan, vit, i sommras och jag har vart förälskad since then. Så såg jag den i onsdags när jag och Erica var inne på torget (p.g.a. bussinsidenten nivet) och kände att jag bara måste ha den!


149 svenska riksdaler på Gina Tricot

Jag fick även med mig ett bälte, en gå-ut-med-kompisar/fest-klänning och årets första julklapp hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0